Головна
Реєстрація
Вхід
Понеділок
26.07.2021
04:26






   
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Виховна робота [348]
Олімпіади, конкурси, змагання [156]
Семінари [6]
Для випускників [14]
Дошкільний підрозділ [14]
Методична робота [41]
Пробне тестування [2]
ЗНО [22]
ДПА [3]
Профорієнтація [4]

Форма входу

Кнопка сайту
Чкаловський НВК

[ Отримати код:]

Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 182

Календар
«  Липень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Методична робота 
Презентація "Розбудова внутрішньої системи забезпечення
якості освіти в ЗЗСО"
 
Презентація "Фестиваль наук 2021"
 
Презентація "Перехід з початкової школи в основну: проблеми наступності"
 
Презентація "Адаптація учнів 5 класів до навчання в основній школі"
 
 
Презентація "Всеукраїнський конкурс
"Вчитель року" - конкурс професійної майстерності"
 
Презентація "Створення "моделі" випускника нової школи на засадах особистісно орієнтовної системи виховної роботи школи"
 
Презентація "Організаційне забезпечення підвищення кваліфікації у 2020"
 
Презентація "Організація роботи методичної ради Чкаловського ліцею"
 
У 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив НВК працював над реалізацією педагогічної проблеми
«Реалізація особистісно орієнтованого навчання з метою формування ключових компетентностей моделі випускника початкової, базової та старшої школи»методичної проблеми
«Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризма»
виховної проблеми
«Формування патріота і громадянина, національно свідомої, цілісної, гармонійно розвинутої особистості, здатної до адаптації в суспільстві»
Організація методичної роботи та неперервної освіти педагогічних кадрів ґрунтувалась на засадах диференційованого підходу, шляхом діагностики та врахування індивідуальних запитів кожного із  педпрацівників.
У 2019  – 2020 навчальному році організація науково-методичної роботи в НВК здійснювалась через такі основні форми: методична нарада, методичні об'єднання, семінари - практикуми,  педагогічні конкурси, самоосвіту, наставництво, консультації.
 
Основні напрямки методичної роботи:
  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань з практичними уміннями та навичками, які поряд з високими моральними якостями необхідні сучасному вчителю;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • покращення роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально ­ виховний процес.
Організація методичної роботи:
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів; 
  • діяльність творчих груп; 
  • наставництво; 
  • творчі звіти вчителів.
Основні форми проведення методичної роботи:
  • засідання методичних об’єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних форм роботи із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.
Структура методичної роботи 
 

1.2. Аналіз науково-методичної роботи

 

З метою успішного виконання завдань розвитку національної освіти Чкаловський навчально-виховний комплекс Чкаловської селищної ради Чугуївського району Харківської області здійснює свою діяльність на підставі основних положень Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Концепції «Нова українська школа», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, положень Конституції України, Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої освіти», Указу Президента України від 09 липня 2013 року № 344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», постанови Кабінету Міністрів від 27 серпня  2010 року № 776 «Про внесення змін до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року №24», постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року №462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти», впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, підвищення якості навчально-виховного процесу, створення належних умов для навчально-методичного забезпечення НВК та враховуючи рекомендації Міністерства освіти і науки України і Харківської академії неперервної освіти.

 

У НВК працювало 5 шкільних методичних об’єднань:

вчителів початкових класів (голова  Колянда Л. О., вчитель початкових класів)

вчителів природничого циклу (голова  Кобзар О. Ю..,  вчитель біології)

вчителів суспільно-гуманітарного циклу (голова Шевченко Р. В., вчитель української мови та літератури)

вчителів фізико-математичного циклу (голова Супрун С. Л., вчитель математики)

вчителів технологічно-спортивного циклу (голова Рубан О. В., вчитель фізичної культури)

класних керівників (голова Соловйова О. О., класний керівник 10-А класу)

Робота методичних об'єднань була спрямована на оволодіння кожним вчителем основних вимог навчальних програм, методичне забезпечення, розвиток  педмайстерності. З цією метою використовувалися різні форми: відкриті уроки, взаємовідвідування уроків та виховних заходів з наступним їх самоаналізом та обговоренням, заслуховування творчих звітів вчителів з використанням презентацій, звітів після повернення з курсів. 

Педколектив  НВК на кінець 2019 – 2020  н. р. –  нараховув  38 чол.  З них мають вищу освіту – 34 чол.,  середню спеціальну –  4 чол., 2 з яких наразі отримують вищу освіту.  Вищу кваліфікаційну категорію мають  14 чол.,  І – 9 чол.,  ІІ – 8 чол., категорію «спеціаліст» – 7 чол., педагогічне звання «старший учитель” - 9 чол., “вчитель-методист” - 4  чол..

За цей навчальний рік повністю реалізований план проходження учителями курсів підвищення кваліфікації при Комунальному вищому навчальному закладі «Харківська академія неперервної освіти»:

Курси підвищення кваліфікації у 2019/2020 навчальному році пройшли:

Тимощенко Т.Б. – образотворче мистецтво;

Галенко І.П. – географія;

Супрун С. Л. –математика;

Ропотуєва О. В. - соціальний педагог;

Колянда Л. О., Бережна О. В. –початкові класи;

Михайлова О.О. – англійська мова, НУШ;

Коновалова О. В. - музичне мистецтво;

Кобзар О. Ю. – біологія, екологія;

Василенко В. І. - група продовженого дня;

Смирнова А.А — біологія, трудове навчання.

Учителі Горобєй Л.В., Бережна О.В., Ліхоман А.В., Осика Л. П., Бєлянкіна Т. І., Бєлянкін І. А., Смирнова А. А., Шевченко Р. В., Коновалова О. В., Чвалун Н. Я., Сафронова І. М. пройшли короткотривалі та тематичні курси в ХАНО. У звязку з переходом на дистанційну форму навчання в результаті карантину в травні і червні 2020 року ХАНО проводила дані курси дистанційно. 

Багато вчителів постійно підвищуть свою кваліфіцію на онлайн-платформах “Едера”, “Всеосвіта”, “Прометеус” тощо.      

 

У школі склалася певна система роботи по проведенню предметних тижнів, які охоплюють позакласною роботою всіх учнів.

Згідно з річним планом роботи школи на 2019/2020 навчальному році проведені всі педради, малі педради, наради при директорові та його заступниках. 

Упродовж року в школі здійснювався моніторинговий підхід до якості навчальних досягнень учнів, взагалі всього освітнього процесу, а саме: моніторинг результатів ДПА, моніторинг діяльності шкільних методичних обєднань, моніторинг роботи з обдарованими учнями, моніторинг рівня знань, умінь та навичок учнів з української мови, математики. Це давало змогу здійснювати порівняльний аналіз різних ділянок роботи, робити певні висновки і вживати необхідних заходів. Враховуючи науково-методичні проблеми педагогічного колективу та методичних об’єднань, кожен вчитель обрав власну методичну проблему, над якою працював, впроваджуючи її в практику роботи та вдосконалюючи свою майстерність. 


Наші координати
Харківська область
Чугуївський район
смт Чкаловське
вул.Гагаріна, 27
Телефон: (05746)-5-12-35
E-Mail:

Соціальний ролик
Победитель фестиваля "Открытый взгляд"

Корисні посилання
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Освіта.ua
Український центр оцінювання якості освіти
Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти (ХРЦОЯО)
Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації
Харківська академія неперервної освіти
Чугуївська РДА
Відділ освіти ЧугуївськоїРДА
Освітній портал PEDPRESA.COM

Учнівські конкурси
Всеукраїнська українознавча гра Соняшник
Міжнародна гра Геліантус
Всеукраїнський фізичний конкурс Левеня
Мiжнародний математичний конкурс Кенгуру
Міжнародний конкурс з інформатики Бобер
Міжнародний природничий конкурс КОЛОСОК
Міжнародний конкурс юних істориків
Всеукраїнський конкурс з англійської мови ГРИНВІЧ

Пошук

Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди

Архів записів

Чкаловський НВК © 2011