Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при
проведенні зовнішнього незалежного оцінювання, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування в період карантину в звязку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)
З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) при
проведенні зовнішнього незалежного оцінювання, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування (далі - тестування) субєкти, що відповідальні за організацію тестування зобовязані дотримуватись затверджених протиепідемічних заходів.
Ділимося з вами цікавими та помічними відео в контексті дистанційного завершення навчального року:
В межах формату “вчитель вчителю про дистанційку” ми спільно з сайтом НУШ та ГО “Смарт освіта” провели онлайн-трансляцію на тему "Легке та ефективне завершення року дистанційно за допомогою платформи Classtime". Ділиться досвідом Ольга Рогожнікова, вчителька хімії та біології НВК № 148 "Планета Щастя" м. Дніпро. Переглянути запис трансляції можна тут: bit.ly/36licvC. Презентація вчителя за посиланням: cutt.ly/pyUNBQr.
В межах Всеукраїнської школи онлайн цього тижня вийшли 2 цікаві спецуроки. Перший – до Дня пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу: youtu.be/Q0NP6QSuPzU, інший – до Дня вишиванки: youtu.be/2Jtu0TZyHw8. Ці уроки точно стануть вам у нагоді для розмови зі своїми учнями!
Міністерство освіти і науки розробило проєкт Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників – пропозиції до нього можна надсилати до 1 червня 2020 року. Ознайомитись з документом можна тут: bit.ly/2Xgdz1U.
До 13 червня МОН прийматиме заявки на оснащення навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році в закладах загальної середньої та професійної освіти. Загалом на цей проєкт виділено більше 800 млн грн – це величезні можливості для закладів, які варто використати.
Фізично заявки подаватимуть обласні та Київська міська державні адміністрації. Однак ми закликаємо заклади не залишатися осторонь та активно доносити інформацію про свої потреби своїм управлінням/департаментам освіти.
До 13 червня МОН прийматиме заявки на оснащення навчальних кабінетів і STEM-лабораторій у 2020 році в закладах загальної середньої та професійної освіти. Загалом на цей проєкт виділено більше 800 млн грн – це величезні можливості для закладів, які варто використати.
Фізично заявки подаватимуть обласні та Київська міська державні адміністрації. Однак ми закликаємо заклади не залишатися осторонь та активно доносити інформацію про свої потреби своїм управлінням/департаментам освіти.
Для учнів 1-2-х класів, а також 3-х пілотних класів НУШ, застосовується формувальне та підсумкове (завершальне) оцінювання, яке здійснюється шляхом спостереження за поведінкою учнів в різних видах діяльності та відстеження динаміки успішності виконання ними навчальних завдань.
Оцінювання є невід'ємною частиною процесу навчання, дистанційне навчання не є винятком.
Для учнів 1-2-х та 3-х пілотних класів початкової школи застосовується формувальне та підсумкове оцінювання. Для учнів 3-4-х класів початкової школи, базової та профільної школи - поточне, формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.
Оцінювання результатів навчальної діяльності може здійснюватись у синхронному або асинхронному режимі.
Синхронний режим дозволяє забезпечити більш об'єктивне оцінювання, проте вимагає відповідного технічного забезпечення у вчителя та всіх учнів.
Залишається ризик технічних збоїв під час виконання окремими учнями завдання, тому слід застосовувати індивідуальний підхід та передбачити можливість повторного виконання тесту (контрольної, самостійної роботи тощо).