Головна
Реєстрація
Вхід
Четвер
24.05.2018
10:52






   
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Категорії розділу
Учням [1]
Батькам [1]
Вчителям [2]
Батькам першокласників [2]

Форма входу

Кнопка сайту
Чкаловський НВК

[ Отримати код:]

Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 166

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог статей 
Головна » Статті » Практичний психолог » Батькам

  Розвиток нестандартного мислення в підлітків

У статті пропонуються загадки й різні нетривіальні форми запитань, які допоможуть дітям підліткового віку повправлятись у розвитку нестандартного мислення, сприятимуть розширенню їх лексичного діапазону та словникового запасу, а також просто залучать до цікавої розумової роботи. Важливо, щоб заняття, які ви будете проводити з ними з використанням матеріалу статті, не комбінувалось із жодним іншим заняттям, щоб уникнути інтелектуального перевантаження.

Порядок дій

Поясніть підлітку (підліткам, якщо у вас у гостях друзі вашого сина або доньки), що ви збираєтеся прочитати вголос якусь дивну історію-загадку, а вони повинні, подумавши, висловити припущення про те, що ж у ній відбувалось насправді.

Підлітки можуть ставити запитання про історію, але ви можете відповідати лише «так/ні/можливо».

Прочитайте один з таких описів (загадок) і переконайтеся, що молоді люди зрозуміли його.

Перший підліток, який вгадає, що сталося, стає переможцем.

Ви можете дозволити підліткам працювати в парах, трійках або в команді, щоб обговорювати ситуацію й допомагати один одному.

​Історії-загадки

  1. Серед пшеничного поля знайшли мертвого чоловіка, який міцно стискав в руках сірник. Чому він помер?
  2. Коли Гаррі приходить додому, він виявляє мертву Лізу, що лежить у калюжі води, і Тома, що спокійно сидить у кріслі. На підлозі розкидано бите скло. Тома не звинуватили в убивстві. Чому?
  3. Жінка живе на 30-му поверсі будівлі. Коли вона повертається додому з роботи, то зазвичай доїжджає на ліфті до 21-го поверху, а потім піднімається по сходах на 30-й. Однак коли йде дощ, вона завжди піднімається на ліфті на 30-й поверх. Чим пояснюється її дивна поведінка?
  4. Людина заходить у бар і просить у бармена склянку води. Бармен вихоплює пістолет і направляє його на людину. Людина каже «дякую» і уходить.
  5. На траві лежать п'ять шматочків вугілля, морквина й шарф. Ніхто не клав їх на траву, але є цілком логічне пояснення, чому вони там лежать. Чому?
  6. У жінки було два сини, які народились в один і той же час, в один і той же день одного й того самого року. Але вони не були двійнятами. Як це могло статись?
  7. Одного разу чоловік отримав на пошті посилку. Усередині була ретельно запакована людська рука. Він оглянув її, перепакував, а потім відправив іншій людині. Друга людина також ретельно вивчила руку, а потім віднесла в ліс і поховала її. Навіщо вони це зробили?
  8. На рекламному плакаті однієї канадської медичної компанії зображені два будинки вночі. У першому будинку горіли лише два вікна, інші були темними. У другому будинку ці ж два вікна були темними, а решта горіли. Назвіть дві недуги (хвороби), ліки від яких рекламує цей рекламний плакат.
  9. Один отримав своє ім'я за свої габарити, інший – за здатність давати інформацію, третій – за свою дислокацію, а четвертий і зовсім уважає за краще залишатись інкогніто. А як звати п'ятого?

Відповіді

  1. Чоловік летів у літаку з трьома супутниками. Мотор заглох, літак почав падати. Пасажири виявили, що на чотирьох є всього три парашути, і стали тягнути сірники. Один з них витягнув короткий і змушений був стрибати без парашута.
  2. Ліза – це риба, а Том – кіт. Ліза плавала в акваріумі. Том грався й перекинув його.
  3. Жінка була карликом і могла натискати верхні кнопки ліфта лише за допомогою парасольки.
  4. У людини була гикавка. Бармен зрозумів це з її розмови, й направив на неї пістолет, щоб налякати. Це допомогло, і гикавка припинилась – людині більше не потрібна була вода.
  5. Ці предмети використовували діти, коли ліпили сніговика. Потім сніг розтанув.
  6. Вони були двома із трійні (або четверні й т. п.).
  7. Корабель зазнав аварії, і трьох чоловіків викинуло на мілину на безлюдному острові. Від відчайдушного голоду вони вирішили ампутувати свої ліві руки та з'їсти їх. Вони поклялися, що кожний з них утратить ліву руку. Один з них був лікарем, і він ампутував руки двом своїм товаришам. Потім їх урятували. Але лікаря пов'язувала клятва, тому йому довелось відрізати собі руку й послати її по пошті товаришам як доказ.
  8. Безсоння та хропіння.
  9. Мова йде про пальці: великий, указівний, середній, безіменний і мізинець.



 

Розвиток дитини
29.02.2016

 


Джерело: http://childdevelop.com.ua/articles/develop/1112/
Категорія: Батькам | Додав: Admin (29.02.2016)
Переглядів: 203 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Наші координати
Харківська область
Чугуївський район
смт Чкаловське
вул.Гагаріна, 27
Телефон: (05746)-5-12-35
E-Mail:

Соціальний ролик
Победитель фестиваля "Открытый взгляд"

Корисні посилання
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Освіта.ua
Український центр оцінювання якості освіти
Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти (ХРЦОЯО)
Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації
Харківська академія неперервної освіти
Чугуївська РДА
Відділ освіти ЧугуївськоїРДА
Освітній портал PEDPRESA.COM

Учнівські конкурси
Всеукраїнська українознавча гра Соняшник
Міжнародна гра Геліантус
Всеукраїнський фізичний конкурс Левеня
Мiжнародний математичний конкурс Кенгуру
Міжнародний конкурс з інформатики Бобер
Міжнародний природничий конкурс КОЛОСОК
Міжнародний конкурс юних істориків
Всеукраїнський конкурс з англійської мови ГРИНВІЧ

Пошук

Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Прогноз погоди

Чкаловський НВК © 2011